Veelgestelde vragen
Je kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze portal.
Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:
- Vooruitbetaling
Als de bestelling geplaatst is, ontvang je een orderbevestiging. Hierbij zitten alle gegevens die je nodig hebt om te betalen. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren. - iDEAL
Met iDEAL kun je direct via je mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van je eigen bank betalen. Je krijgt direct een bevestiging van je betaling en wij kunnen je bestelling sneller leveren. De betalingen gaan via de beveiligde website van MultiSafepay. - Creditcard
Als je kiest voor betaling met een creditcard, kun je deze uitvoeren via de beveiligde website van MultiSafepay. - Op factuur
Het is bij ons ook mogelijk om op factuur te bestellen. Indien je een bestelling plaatst op factuur, dan wordt door één van onze medewerkers gekeken wat je kredietstatus is. Als je kredietstatus goedgekeurd is, ontvang je van ons een bevestiging en zullen wij de bestelling leveren. - Achteraf betalen
Dit is enkel mogelijk bij klanten die reeds eerder een bestelling bij ons hebben geplaatst.
Mogelijk is je account inactief of gebruik je niet de juiste logingegevens. Je kunt allereerst controleren of je de loginnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters. Als het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kun je op de link ‘wachtwoord vergeten’ klikken. Vervolgens kun je je e-mailadres invullen en wordt er een nieuw wachtwoord aangemaakt en naar je e-mailaccount verzonden, mits het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan je vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van je account of eventueel met het aanmaken van een geheel nieuw account.
Wij verzenden je bestelling binnen Nederland naar het adres van je keuze. Tijdens het bestelproces kun je aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.
Bestellingen met artikelen die voorradig zijn en voor 14:00 uur worden besteld, worden de volgende werkdag bij je aangeboden. De bezorging vindt elke werkdag plaats tijdens normale kantoortijden. Mochten je openingstijden afwijken van de normale kantoortijden, neem dan contact met ons op.
Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij je zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. Je kunt ook via uw accountpagina het ‘mancoformulier’ invullen. Deze vind je aan de rechterkant van je accountpagina.
Onze klantenservice is elke werkdag geopend van 08:30 tot 17:00 uur. De portal is 24 uur per dag beschikbaar.
Voor verzendingen binnen Nederland bedragen de verzendkosten € 6,95. Voor bestellingen die vervoerd worden via een pallet en/of goederen die extra worden verzekerd, hanteren wij andere prijzen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
info@ictspecialist.nl – 085 40 11 384
Je kunt je vraag altijd aan ons richten via de e-mail of door te bellen naar de klantenservice. Eén van onze medewerkers kan je dan direct te woord staan en je verder helpen.
info@ictspecialist.nl - 0854011384