0 Vergelijken
  • Alles voor je zakelijke werkplek
  • Makkelijk online bestellen
  • Snelle levertijden

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Je kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze portal

Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:
 

  • Vooruitbetaling
    Bij het afsluiten van de bestelling ontvang je een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren.
  • iDeal
    Met iDeal kun je direct via het Internetbankieren van je bank betalen. Voordeel hiervan is dat je direct bevestiging krijgt van je betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van MultiSafepay.
  • Creditcard
    Als je kiest voor betaling met een Creditcard, kun je deze uitvoeren via de beveiligde website van MultiSafepay.
  • Op factuur
    Het is bij ons ook mogelijk om op factuur te bestellen. Indien je een bestelling plaatst op factuur, dan wordt door één van onze medewerkers gekeken wat je kredietstatus is. Als je kredietstatus goedgekeurd is, ontvang je van ons een bevestiging en zullen wij de bestelling gaan uitleveren. * Achteraf betalen is enkel mogelijk bij klanten die reeds eerder een bestelling bij ons hebben geplaatst!

Mogelijk is je account inactief of gebruik je niet de juiste login-gegevens. Je kunt allereerst controleren of je de loginnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kun je kiezen voor de link Wachtwoord vergeten. Op deze pagina kun je de e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar je e-mailadres toe gestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan je vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van je account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.

Wij verzenden je bestelling binnen Nederland naar het adres van je keuze. Tijdens het bestelproces kun je aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.

Je kunt je vraag altijd aan ons richten via de e-mail of door te bellen naar de klantenservice. Eén van onze medewerkers kan je dan direct te woord staan en je verder helpen.

info@ictspecialist.nl - 0854011384

Bestellingen met artikelen die voorradig zijn en voor 14:00 uur worden besteld, worden de volgende werkdag bij je aangeboden. De bezorging vindt elke werkdag plaats tijdens normale kantoortijden. Mochten je openingstijden afwijken van de normale kantoortijden, neem dan contact met ons op.

 

Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij je zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. Je kunt ook via uw Account-pagina het manco-formulier invullen, welke je aan de rechterkant van de Account-pagina vindt.

Onze klantenservice is elke werkdag geopend van 08:30 tot 17:00 uur. De portal is 24 uur per dag geopend.
 

De verzendkosten bedragen € 6,95. Voor bestellingen die vervoert worden via een pallet en/of goederen die extra worden verzekerd hanteren wij andere prijzen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

info@ictspecialist.nl - 0854011384