0 Vergelijken
Accessoire Kwalitatief beter Goedkoper Toevoeging Familie Groen Huismerk Navulling Grootverpakking

APC W3YONSITENBD-SP-08 - 3 jaar Monitoring & Dispatch service

W3YONSITENBD-SP-08 - 3 jaar Monitoring & Dispatch service
€ 3915,47
€ 4737,72 incl. btw
Dit product is tijdelijk niet leverbaar

APC W3YONSITENBD-SP-08 - 3 jaar Monitoring & Dispatch service

W3YONSITENBD-SP-08 - 3 jaar Monitoring & Dispatch service
Monitoring & Dispatch ontzorgt Monitoring & Dispatch Service is een remote monitoring & troubleshoot dienst, garantie verlenging en on-site reparatie service in één. Zo kan de eindgebruiker zijn APC ups* op een betrouwbare, kostenefficiënte en zorgeloze manier op afstand te laten bewaken, maar ook snel on-site te laten repareren indien nodig. Maximaliseert de beschikbaarheid 24/7 deskundige remote monitoring en troubleshooting door het Schneider Electric Connected Services Hub en on-site service inclusief benodigde onderdelen en arbeid, plus een pro-actief maandelijks risico rapport met kpi's en aanbevelingen minimaliseert de kans op downtime en/of onverwachte kosten. Indien een probleem niet direct op afstand kan worden verholpen, wordt een Schneider Electric monteur met (directe toegang tot) vervangingsonderdelen gestuurd om het probleem on-site te verhelpen (obv next business day). Upgrade van de fabrieksgarantie Deze 5 jaars Monitoring & Dispatch Service is tevens een verlenging van de standaard APC ups fabrieksgarantie naar respectievelijk 3 jaar. Omdat M&D ook vervangingsonderdelen omvat dient hij zodoende bij de initiële aanschaf van de UPS te worden aangekocht. Doordat de service zowel de reparatie kosten (arbeids-, installatie- en voorrijkosten), als ook de vervangingsonderdelen omvat, worden onverwachte kosten voorkomen. *Een APC ups voorzien van SmartConnect of een netwerkkaart is vereist. Omvang van Monitoring & Dispatch Services Schneider Electric Remote services; • Activeert de Monitoring & Dispatch service. • Biedt 24/7 monitoring van aangesloten apparaten met Monitoring & Dispatch service-dekking. • Maakt melding van alarmen aan de klant via de EcoStruxure IT-app. • Maakt melding van incidenten aan de klant via de telefoon en/of EcoStruxure IT-app. • Verzamelt data voor data-analyse. • Zorgt voor maandelijkse en halfjaarlijkse rapporten inclusief KPI's, aanbevelingen en best practices. Schneider Electric On-site services; • Systeemstatus controleren en opnemen Documenteert de systeemstatus bij aankomst op de site (d.w.z. online, bypass, verminderde capaciteit, enz.) • Diagnostiseren Bevestigt indien nodig het gemelde probleem. • Reparatie Vervangt alle onderdelen die niet werken zoals verwacht en repareer het systeem indien nodig. • Test Volledige functionele tests uitgevoerd nadat corrigerende maatregelen zijn genomen. • Rapport opstellen en afleveren Beschrijft het probleem en beschrijf de genomen corrigerende maatregelen. Een gedetailleerd rapport zal worden verstrekt. • Recycling en verwijdering van componenten Verzendt het vervangende product en geef een gefrankeerd retouretiket voor de gebruikte UPS, batterij of gerelateerde accessoire. Verantwoordelijkheden van de klant • Koop de Monitoring & Dispatch service voor de geselecteerde ups en stem het aantal af op de (optioneel verlengde) fabriekgarantie van de bijbehorende APC ups. • Maak een EcoStruxure IT account aan en download, installeer en registreer de nieuwste versie van EcoStruxure IT Gateway. • Download en installeer de EcoStruxure IT-app op uw mobiele apparaat. • inventariseer de netwerkapparaten en selecteer degene die moeten worden aangesloten en bewaakt. • Vermeld de contactgegevens van degene die 24/7 de notificaties van incidenten wil ontvangen en dus gecontacteerd mag worden door Schneider Electric. (En houdt deze up to date) (Voor meer info/uitleg zie het statement of work document en het onboarding document)

SPECIFICATIES

  • Length 0
  • Type product opwaarderen
  • Aantal licenties 1 licentie(s)
  • Service included Onderdelen en arbeid
  • Service-uren (hours x days) 24x7
  • Servicetype Next Business Day
  • Web support Ja
  • Probleemoplossing Ja
  • Onderdelen vervangen Ja
  • Soort Ter plaatse
  • Aantal jaar 3 jaar
  • Ondersteuning ter plekke Ja